سالهاست دولتهای ما (چه اصلاحطلب و چه اصولگرا) با اجرای
سالهاست دولتهای ما (چه اصلاحطلب و چه اصولگرا) با اجرای سیاستهای تعدیل اقتصادی و معیشتسوز به نفع اقلیت سرمایهدار و دارندۀ ارز، باعث کاهش شدید ارزش پول ملی، ایجاد شوکهای اقتصادی، فقیر شدن قشر متوسط و بروز بحرانهای اجتماعی و امنیتی در کشور شدهاند.
باید این مناسبات غلط را تغییر دهیم.
✍ پزشکیان رئیسی دیگر است
باید این مناسبات غلط را تغییر دهیم.
✍ پزشکیان رئیسی دیگر است
- ۲۸۴
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط