سلام من یه INTJ بی منطق ولی بازم منطقیم نقاشی دیجیتال میک

سلام من یه INTJ بی منطق ولی بازم منطقیم نقاشی دیجیتال میکشم و سناریو و فن فیک می‌زارم درخواستی هم می‌زارم اوتاکو هم هستم فن فنف و پاپی پلی تایم هم هستم و میتونید نیک صدام کنیدددد همین دیگه بای بای🌕
دیدگاه ها (۰)

خب اینی که می‌بینید اوسی فنف بنده هستش اسم:نیکول(عکس اول)مخف...

میخوام فن فیک بنویسم حمایت کنید

ویدیو اول من

فن فیک جوجوتسوپارت جدید... نمیدونم پارت چندهاز دید نویسندهخب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط