r

r
دیدگاه ها (۲)

زینب غمت ، غم است و قلم از غمت غمین ...سنگین ترین غزل زغمت م...

بهای سنگینی دادم تا فهمیدمکسی را که قصد ماندن نداردباید راهی...

پر پرواز ندارمامادلی دارم و حسرت درنا ها....#احمدشاملو

امشبی را شه دین در حرمش مهمان استمکن ای صبح طلوع️

run, r, r, r run👍🏻

نام نام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط