دیگه به این چی بگم... خداییش خسته شدم انقد از اینا دارم

دیگه به این چی بگم... خداییش خسته شدم انقد از اینا دارم
دیدگاه ها (۵۰)

عذرمیخوام دوستان کامنتام ثبت نمیشه واسه همین نمیتونم جوابتون...

زندگیو از چرخ و فلک یاد گرفتم...یکی که اون بالای بالاس بالاخ...

?¿?¿

خیلی خوبه بعضی وقتا بعضی حرفارو فقط خودت و خدات بدونین

چی بگم خسته شدم🖤🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط