پس خیلی سخت نگیر به خودت رفیق🧺🍊

پس خیلی سخت نگیر به خودت رفیق🧺🍊
دیدگاه ها (۶)

‌ ‏آدمی که تو بهش میگی سرد ، سرد نیست ،‏فقط کنار تو گرم نمیش...

❤️❤️

وقتی ازت عصبانیه راهش اینهحالا تو هی بحث کن باهاش که قانعش ک...

بماند

رفیق زیاد سخت نگیر

به خودت سخت نگیر ..

زیاد#سخت نگیر#رفیق🤗💕

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط