اگه بر اثر کرونا از دنیا رفتم. روی سنگ قبرم بنویسید:
اگه بر اثر کرونا از دنیا رفتم. روی سنگ قبرم بنویسید:
“بر اثر درگیری با پلنگ دار فانی را وداع گفت”
ننویسد که: بر اثر ویروس کرونا “بادی وزید و گلی پر پر شد”
“بر اثر درگیری با پلنگ دار فانی را وداع گفت”
ننویسد که: بر اثر ویروس کرونا “بادی وزید و گلی پر پر شد”
- ۱.۸k
- ۰۴ شهریور ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط