چه حسی خوبی دارم وقتی با توام نفسم

چه حسی خوبی دارم وقتی با توام نفسم
دیدگاه ها (۱)

♥♥♥♥♥♥

شب جمشید و جامششب بوسه به خاکششب حافظ و سعدیشب پارسی و مادیش...

✔✔✔✔✔

♥♥♥♥♥

حسی که دارم وقتی همزمان با فیلم دیدنم براتون پست میزارم:

این منم که ۲۴ ساعته همچین حسی دارم وقتی یاد یه نفر میوفتم

حسی که دارم وقتی دستم بریده ولی دیگه اون نیست ک نگرانم بشه....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط