نکتشو گرفتی لایک و کامنت یادت نره

نکتشو گرفتی لایک و کامنت یادت نره
دیدگاه ها (۷)

دوستان بسم اللهکامنت لطفاممنون

منصداقتدوستان شما؟؟؟؟کامنت لطفا

درد یعنی:پر از فریاد باشی ولی خفه شیپر از اشک باشی ولی لبخند...

همین حالا

یاد گرفتی؟فالو یادت نرهلایک کنیا

لایک کامنت یادت نره

لایک کامنت یادت نره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط