تنهایی را باید با خط بریل می نوشتند
تنهایی را باید با خط بریل می نوشتند
شنیدنش کافی نیست ، باید لمسش کرد . . .
شنیدنش کافی نیست ، باید لمسش کرد . . .
- ۱.۷k
- ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط