یہ قسمتی توی مغز هست بہ اسم wise mind

یہ قسمتی توی مغز هست بہ اسم wise mind
کہ اگہ بہ کارش بگیریم خیلی خوشبخت تریم.
قسمتی کہ بهمون یاد میده "تو زندگیت آدما باید باشن ، اما محتاج بہ حضورشون نباشی"
سختہ ، ولی راز خوشبختی همينہ
دیدگاه ها (۰)

یه اسیر شدم خاصی تو پی هس🥲😂😂

حق🥲😂

اونجا کہ قباد بہ شهرزاد میگہ :زندگیم‌ هرگندی کہ بود بهش عادت...

از علائمِ افسردگى اينه كه‏از خنده هاى بقيه ميفهمى بايد بخندى...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط