چرا زیر دستشه😔💔

چرا زیر دستشه😔💔
دیدگاه ها (۲)

منم ازینا میخوام بکشم😔👍🏿

ببینید چه بشه خوبیم کد قلمام رو براتون اوردم🗿👍🏿

گنشین بازا میفهمن....😔

⁦༼⁠;⁠´⁠༎ຶ⁠ ⁠۝ ⁠༎ຶ⁠༽⁩

چرا انقدر بد میفتم

وقتی رفیقم یک چیز دراز دستشه 🤣🤣🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط