آخه لامصب

آخه لامصب
من بدجور وابستم
تا آخر عمر
عاشقتت هستم...

#وابستت
دیدگاه ها (۱)

محکم بغل بگیر مرا ...تا که بگویم به همه ...او فقط جانِ من و ...

هرچقدرم پروباشیبازم جلو اونی که دوسش داری مظلوم میشی...🕊

و تا اخر عمر از ۲۰۲۵ متنفر خواهم بود..)

د اخه لامصب تو چطور توی همه ی بازی هایه جام رو میبینی🗿🤣🤣😭 @r...

تا آخر عمر من عاشق میا هستم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط