#Me

#Me
^_^
دیدگاه ها (۳۱)

قشنگــــہ؟؟؟داوشـم واسم خریده*___*

عاغا کی بلـــــده این مرحلشو π___π

خَستِعـمـ اَز دُختَرعـِ تو آیینِعـ و اینـ نِگآهـ پُر نِفرَتِ...

☜مَــــن☞ یــہ اِتـّـفــاقِ بـــَـدم ڪـہ تــو زِنـدِگےِ ↺دور...

#me#Me#Me#Me

#me#Me#mE#ME

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط