آیا کسی آنقدر دوستت دارد ک از جهان نترسی؟

آیا کسی آنقدر دوستت دارد ک از جهان نترسی؟
دیدگاه ها (۲)

البته احتمالش بالاست ک دقیق همین رنگو فقط داشته باشن😂😂

به شما هم این حس دست میده یا فقط من پیکان سوارم😂😂

والا ..‌.😂

عزیزم .‌.‌.❤

تابلو معشوق

دیگه کسی رو نمیشه جدی گرفت.کسی اونقدر واقعی نیست که بوی موند...

انقدر دوستت دارم که تو رو فرشته میدونم؛)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط