زمستان

زمستان
دیدگاه ها (۳)

من وخانوادم به کریسمس بیشتر ارج مینهیم تا جشن قربان وجشن رمض...

از ادمای شهر بیزارم چون با هیچکدومشون خاطره ای ندارم

من و شهرزاد یهویی لطفا کپی نخرید.

درخت زمستونی

زمستان 1404

زمستان 🧣

پناه میبرم از شر آفتاب تابستان به سوز زمستان!! ...من گرما دو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط