همه لرزش دست و دلم از آن بود

همه لرزش دست و دلم از آن بود
که عشق پناهی گردد
پروازی نه،گریزگاهی گردد ...!!


#احمد_شاملو
دیدگاه ها (۲)

و تووو:گیاه تلخ افسونی...!!#سهراب_سپهری

هر آن‌چه در قلب می‌گذرد را نمی‌توان گفت؛برای همین خدا آه، اش...

یادش بخیر چقدر خوبلرزش دست داشت😝👏یادتونه سخنگوی رژیم غاصب صه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط