خداجونم....

خداجونم....
میشه دیگه نباشم؟!
دیدگاه ها (۱۳)

برج نامسان.... سئول

سه قلوهای سونگ ^_^

ﺗﻤﺎﻡ ﺩﯾﺸﺐ ﺭﺍ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﺮﺩﻡﺩﻟﺘﻨﮓ ﺑﻮﺩﻡﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﻪ ﮐﺲ ، ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰﺑﺮ...

من اونیم که سایه هم نداشت ...

اگه نباشم کی دلش برام تنگ میشه؟ هیچکی

خداجونم شکرت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط