غمت غلیظ ترین کام است):

غمت غلیظ ترین کام است):
دیدگاه ها (۳)

انگار وقتی که از پرسپولیس اخراج شد، همه سانترها رو با خودش ب...

خون از آب غلیظ تره..

‹ چرا غمت تمآم‌ نمیشه..💔!

غمت پایان ندارد داداشی 💔😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط