مترسک....
مترسک....
دستهایت را اینقدر باز نکن...
کسی نیست تا تو را در اغوش بگیرد...
تاوان ایستادگی همیشه تنهاییست.
دستهایت را اینقدر باز نکن...
کسی نیست تا تو را در اغوش بگیرد...
تاوان ایستادگی همیشه تنهاییست.
- ۱.۸k
- ۰۷ دی ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط