عآشق نشو .
عآشق نشو .
بیرون نرو .
گریه نکن .
صیگآر نکش .
با هر کصیح دوصت نشو .
بشین خونه .
مگه حواصت نیصت که دخدرے 🚶🏾♀
بیرون نرو .
گریه نکن .
صیگآر نکش .
با هر کصیح دوصت نشو .
بشین خونه .
مگه حواصت نیصت که دخدرے 🚶🏾♀
- ۶.۲k
- ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط