حسودم ......

حسودم ......
دیدگاه ها (۲)

مرگ هم در کنارتو شاعرانه است...mrs

اینو تقدیم عشقم میکنم عزیزم .عشقم.عمرم .وجودم .دنیام .زندگیم...

اصلا جدایی واسه ما معنا نداره ...

بهشت من اغوش تو.....

‌  ‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌‌             ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌   𝓡𝚎𝖾ꨲ𝗅𝗌‌ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط