مرسی که هستی:)

مرسی که هستی:)
دیدگاه ها (۳)

:(

....:(

من…!مرا که میشنـاسی؟! خودممکسی شبیه هیچکس!کمی که لابه لای نو...

زیبای خفته تو هستیتو هستی نه من🫵

گوجو تو کی هستی ؟ تو چی هستی ؟که دل همه رو بردی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط