گاهی دوستت داره هایت

گاهی دوستت داره هایت
بیهوده و غم انگیز است
همانند دویدن برای جبران گل به خودی...!!!
دیدگاه ها (۱)

از اینجا که هستم...تا انجا که هستی...وجب به وجب دلتنگتم...

کاش روزگار بر وفق مراد بود....

جهان حاشیه ی جذابی است...در حوالی #تو!!!!

تنهایی خیلی خوبه....اما #دو نفریش...!!!

#گل #عکاسی # عکاسی حرفه ای #يادتان باشدکه فکر کردن به گذشته،...

میان تمام نوشته هایت گاهی هم برای من بنویس !🤍✨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط