ذره ذره وجودم داره برات دلتنگی میکنه...دلم برات خیلی تنگ
ذره ذره وجودم داره برات دلتنگی میکنه...دلم برات خیلی تنگ شده..برام دعا کن تا صبرم زیاد بشه و بتونم این دوری رو تحمل کنم..تحمل میکنم..دردت به جونم ..عاشقتم زندگیم..خوبه که هستی..تو هستی منی
- ۱۴.۸k
- ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط