چی به پای تو بریزم ... لایق پای تو باشه ❤

چی به پای تو بریزم ... لایق پای تو باشه ❤
دیدگاه ها (۱)

چی‌قشنگ تر از بودن همچین نعمتی ❤ شاه کریم

به مناسبت هم گروهی با الدحیل یادی هم کنیم از سجده شکر سرمربی...

پاشو عمو اومده زشته وسط سالن خوابیدی

چون تو لایق آرامشی...

من فقط اشك بریزم ُتو تماشا بکنی ..

دینا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط