برشـ داشتم انداختمش تویہ شیشه:)درشوسفت بستم جیغ میـزدمیگف
برشـ داشتم انداختمش تویہ شیشه:)درشوسفت بستم جیغ میـزدمیگفتــ نکنــ من احـــسـ💔 ــاسـتم
- ۱.۳k
- ۳۰ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط