میدونید چرا بعضی از ما
میدونید چرا بعضی از ما
بهسختی خوشحال میشیم؟
چون به چیزایی که باعث
ناراحتیمون میشن، چسبیدیم!
بهسختی خوشحال میشیم؟
چون به چیزایی که باعث
ناراحتیمون میشن، چسبیدیم!
- ۵۶۴
- ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط