به نیمه‌ی پاییز خوش اومدین 🍁 😍

به نیمه‌ی پاییز خوش اومدین 🍁 😍

۱۵ آبان در تقویم ایرانی جشن پاییزانه یا ⁧میانه پاییز⁩ ⁩ است. این روز در زمان هخامنشیان نشان آغاز سرما بود و در کشاورزی و دامپروری کاربرد زیادی داشت. یکی از سنت‌های پاییزانه این است که همه مردم در هر سن و مرتبه اجتماعی در یکجا جمع می‌شدند با هم سر یک سفره غذا می‌خوردند.

دلبرانه‌های پاییز تقدیم همتون ♥ ️
دیدگاه ها (۱)

وقتی تو ایران افسانه های بیگانه امثال جومونگ و مختار مشهور ت...

بالاخره خشتک پاره مد شد😂

عجب ته دیگی😍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط