وقتی قبح جمعه باصدای وانتی بیدارمیشی

وقتی قبح جمعه باصدای وانتی بیدارمیشی
دیدگاه ها (۳)

باورتون میشه این یروزی رئیس جمهورامریکابشه

ری استارت کردم توفتوشاپ دگه عنشودرنیارین

من وقتی میخوام برم سرجلسه

این همونی بودک تومدرسه میگف اقامشقارونمیبینید

من و داداشم جمعه شبا وقتی خوابمون نمی‌بره ساعت۲:۳۰ نصف‌شب

یک وصیت پدرانه باصدای گوشنواز❤@basirat_baran

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط