نَه سـآعَت آغـآزَم می کُنَـد .. .

نَه سـآعَت آغـآزَم می کُنَـد .. .
نَه تَـقـویم پآیـآنَـم می دَهَـد
لَحظِه شُمـآرِ اِتفـآقی هَسـتَم کِه نِمی اُفتَـد .. .

#بـآرونـکـ
دیدگاه ها (۱)

#Baran

#Baran

#Baran

#Baran

درد عشقی در دلم دارم ،نمی داند کسی همچوابر ی اشک می بارم نمی...

من نمی دوم چقدر عاشقتم ولی می دونم که اندازه یک جهان نه بیشت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط