.

.
لبخند که میزنی دلم میلرزد
ویرانی دل به خنده ات می ارزد...!!!😍
دیدگاه ها (۱)

#خدایا....امشب از توصبـر میخواهمبه ما بیاموز در هرشرایطی بدا...

مرا ببر آنجاکه "بودنت"تمام نمی‌شود...

#موزیڪـ_ویدئو

بیا حلوای شیرین من که جز عشق «تو» ، ♥️دهان مرا شیرین نمی کند

وقتی عضو هشتمی و ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط