خیلی ببخشیدا

خیلی ببخشیدا
مگه من جنوبی نیستم
منظورم تمسخر کسی نبوده
دیدگاه ها (۵)

برادرن؟

خسیسه ! کرم معده میگیره کرم تو معده خسیسه زخم معده میگیره !

ههههههههههه

اینم یه جا سوییچی خوشگل

خیلی سادست، اگه طلا زنگ زد صلا نبوده. اگه عشق تموم شد، عشقی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط