انقد ک نخندیدم

انقد ک نخندیدم
خندیدن یادم رفتح!😄
دیدگاه ها (۱)

ن میل ب آغاز و ن پایان دارمعمریست ک مرده ام ولی جان دارم(:

عز ی جایی ب بعددیگ خودشو دوس نداریبلکه غم نبودنشو دوس داری..

من واست مردی کردمحالا رفیقات دنبال من میگردن!😐

و شدم..

من ک چیزی یادم نمیرههه !

کَنِداع 😔😌باشه حالا مگ ارث تو بوده ک انقد حرص میخوری😔

بدترین کاری ک میتونی در حق خودت بکنی اینه کبه یه نفر انقد اع...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط