بچه ها ارت رو بالاخره یاد گرفتم اینم اولین ارتم🥳🥳🥳

بچه ها ارت رو بالاخره یاد گرفتم اینم اولین ارتم🥳🥳🥳
راستی بچه ها یه علامه سوال از اونایی که ارت میزنن
میشه بپرسم چجوری از بیس یا قالب استفاده میکنید
من اینو همینجوری کشیدم خیلی سخت بود سه روز ازم وقت برد و چجوری لایه بندی میکنید
دیدگاه ها (۹)

موزیک ویدیو اسپای فمیلی

وضعیت من در حال حاضر 🤣

عشق تنها

#p23:اسم فیک بوسه ای برای شروع دوباره(ویو ا/ت): رفتم سوار ما...

part 5 ا.ت : اوکی مینی :چه ژانری بزارم ا.ت : نمیدونم هرچی دو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط