خب سلام این منم بنده من میدونم نبودم نتونستم عاف بزنم خب
خب سلام این منم بنده من میدونم نبودم نتونستم عاف بزنم خب
نبودم عشقام عاشق شدن دوستام رفیقام که بدون من نمیتوانستم زندگی کنند خوشن😅
دیه من فراموش شدم💔
چرا خب
بچه ها خب من دست به خودکشی زدم
۹۰ تا قرص خوردم بیمارستان بودم
گفتن باید تخلیه کنند اون قرص ها رو
یعنی شستشو بدن خب آره.
پیوی خلوت چنلم خلوت آره دیگه
مارو نمیشناسید دیگه دست شما درد نکنه با توجه تون💔🥺
نبودم عشقام عاشق شدن دوستام رفیقام که بدون من نمیتوانستم زندگی کنند خوشن😅
دیه من فراموش شدم💔
چرا خب
بچه ها خب من دست به خودکشی زدم
۹۰ تا قرص خوردم بیمارستان بودم
گفتن باید تخلیه کنند اون قرص ها رو
یعنی شستشو بدن خب آره.
پیوی خلوت چنلم خلوت آره دیگه
مارو نمیشناسید دیگه دست شما درد نکنه با توجه تون💔🥺
- ۵۸۰
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط