متاسفم

متاسفم
دیدگاه ها (۱)

مــواظب خوبی ‌هـایت بـاش..روزگــــار..دلســوز ڪسی نیستاز احس...

‌وقتے انسانها از تنهایــے مے نالند منظورشان این نیستـــ ڪه ا...

ب سلامتی

اره رفیق

متاسفم

متاسفم براتون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط