هوا،هوای#فسنجون هست و بس

هوا،هوای#فسنجون هست و بس
#خوشمزه_اعلا
😍❤😋
دیدگاه ها (۲)

#باقالا_خورش❤😋😍

اوووفففف#فسنجون😋😍❤

چشاتوببندببین چی اوردم براتترکیبی ازمیوه های خوشمزه#میوه

#حلوای_کفگیری_تبریز#دسر_خوشمزه😋😍❤

درک نمیکنم جدی چجوری به این هوای شاهکار میگید هوای خراباین ه...

.هوا هوای رفتنه، از خونه، از مجازی، از دنیا.

هوایم را داشته باش...وقتی تو هوایم را داریهوا هم خوب می‌شود ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط