از هیچی شانس نداشتیم...

از هیچی شانس نداشتیم...
دیدگاه ها (۵)

...شاید...

تو یادم دادی عاشقیمو...

هعی دنیا...ازت بیزارم خیلی خستم کردی...

کاش...

از هیچی شانس نداریم🥲🖤

هییی خوشبحالش ما کره ای می‌شدیم اونا ایرانی میشدن بازم شانس ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط