سلامم، خوبین؟
سلامم، خوبین؟
خب، خواستم بگم که من دوباره میخوامیه آلبوم بدم بیرون(کرم آلبوم گرفتم🥰) که اسم این آلبوم bitter sweet هستش که راجب شکست عشقیه(شکست چه عشقی چانسا بسکن) دوتا آهنگ اول رو میزارم دوتا آهنگ بعدیش رو هروقت عشقم بکش- ولی اینو بگم، تو آهنگ دوم که تو پست اول هستش یه اسپویل هست، پیدا کردید بهتون جایزه میدم
خب دیگه حرفی نیست، خدافظظ 💘
خب، خواستم بگم که من دوباره میخوامیه آلبوم بدم بیرون(کرم آلبوم گرفتم🥰) که اسم این آلبوم bitter sweet هستش که راجب شکست عشقیه(شکست چه عشقی چانسا بسکن) دوتا آهنگ اول رو میزارم دوتا آهنگ بعدیش رو هروقت عشقم بکش- ولی اینو بگم، تو آهنگ دوم که تو پست اول هستش یه اسپویل هست، پیدا کردید بهتون جایزه میدم
خب دیگه حرفی نیست، خدافظظ 💘
- ۷.۶k
- ۲۵ مرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۳۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط