ما در این عالم ؛

ما در این عالم ؛
که خود کنج ملالی بیش نیست،
عالمی داریم
در کنج ملال خویشتن….
#شهریار
دیدگاه ها (۲)

شاه نشین چشم من تکیه گه خیال توست ... #حافظ

001.420

تو این دنیا که نامش عالم است من عالمی دارم که نامش برادر است...

در این دنیا که نامش عالم است منم عالمی دارم که نامش برادر اس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط