همه نظرات در جایگاه خودشون محترمن.

همه نظرات در جایگاه خودشون محترمن.
لطفاً توجیه یا توهین نکنید.
دیدگاه ها (۱۱)

هنگامهٔ عید است و پُر است از برَکاتآمد زِ حرا رسول شیرین حرَ...

صبر

این پست صرفا جهت خنده و میمه و به هیچکس توهین نشده ممنون میش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط