اهداء یک دستگاه گوشی.......به دانش آموز "بی بضاعت"!!!!
اهداء یک دستگاه گوشی.......به دانش آموز "بی بضاعت"!!!!
جلوی خود بچه بهش میگن بی بضاعت!!!😐🤦♂
خاااااااااک بر سر نفهمتون.
جلوی خود بچه بهش میگن بی بضاعت!!!😐🤦♂
خاااااااااک بر سر نفهمتون.
- ۱.۰k
- ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط