دلم میخواد کل اوسیامو بکشم ولی زیادی گشادم یکی نی بگه خدا

دلم میخواد کل اوسیامو بکشم ولی زیادی گشادم یکی نی بگه خدا خیرت بده تو کونت گشاده بیو میکارو بزاری بعد میگی فلان
دیدگاه ها (۱)

هعیمیدونیدویس خیلی کویره بزار یکم پست بزار_

هعی هرروز هرروز در انتظار پیک کومانمخبیه پیک میکامون نشه؟😼

اوساکیو ۲۰۰ کنید قول داده بیو اوسیشو بزاره🤭@osaki

نه ناموصا کی هست که ازین ریمیکس شجریان خوشش نیاد

این سناریو ها خذف شده بودن

«Don't scold me»part-4 ویو الیس*یهو افتادم تو بغلش و بعد در...

بچه ها امتحان بیشتر شهر ها مجازی شده (از این لحاظ تو کونم عر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط