قرار است باهم باشیم پس کجایی...؟؟؟!!!

قرار است باهم باشیم پس کجایی...؟؟؟!!!
دیدگاه ها (۱)

یاد دارم در غروبی سرد سرد،میگذشت از کوچه ما دوره گرد،داد میز...

صـداے قـلبـم مـے پـیچـد در اتـاق ،هــیـچ ڪـس باور نــخــواهـ...

آدم فروشی کیلو چنده؟؟!!!!

بابام قراره واسم دوچرخه بخره اما...

باهم مهربون باشیم🖤

رفیق پسر / دختر؟ (باهم صمیمی باشیم)

رفیق همیشه باهم باشیم تا دشمن نخنده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط