دیگر چه بلاییست.. غم انگیز تر از این.. من بار سفر بستم..

دیگر چه بلاییست.. غم انگیز تر از این.. من بار سفر بستم.. و یک شهر نفهمید..
دیدگاه ها (۳)

هرڪسی از یار چیزی خواست هنگام وصالمن به محض دیدن او خاطرش را...

بگذار آنقدر دورتو بگـردم ..که گم شوی در من..

من به باد سوء ظن دارم..به تو که می رسد..نسیم می شود...

به موهایت سنجاق بزن..باد..تحمل این همه پریشانی را ندارد..

و این غم انگیز است#بدنام

واقعا این قسمت خیلی غم انگیز بود🥹💔سریال #اقای_قاضی

طنز غم انگیز:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط