میگم خوبم ولی از درون بدم

میگم خوبم ولی از درون بدم
دیدگاه ها (۲)

زیادی خوبی کردنم تهش داستانه

وقتی میگم خوبم ولی درواقع:::))

با خوب خوب بودم با بد بد

مت داناون (فامیلیش همین بود دیگه)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط