دیــــــدی

دیــــــدی

تنهام گذاشتی تو دل پاییز


با اون تصمیـــــــم تلخ مصلحت آمیز
دیدگاه ها (۹)

مهم نیست عمر“کوتاه” باشد یا “بلند”مهم ، نفس هایی ست کهبا تو ...

.

دلـــــــم برات تنگ شده...

تو تنهام گذاشتی الان فقط دارم میگذرونم

تو هم تنهام گذاشتی دورت بگردم🫠💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط