خدایا...

خدایا...
عشق من میشی؟
عزیزدلم میشی؟
خسته م..
تنهام..
میخوام تنهاییمو تو پر کنی؟
با همه ی بزرگیت، پا میذاری تو قلب کوچیکم؟
ﺧﺪﺍﻳﺎ...
ﺁﻏﻮﺷﺖ ﺭو اﻣﺸﺐ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻣﯽ ﺩی ؟
ﻣﯽ شه من ﺑﻐﺾ ﮐﻨﻢ ﺗﻮ بگی :
ﻣﮕه خدﺍت ﻧﺒﺎﺷه ﮐﻪ ﺗﻮ ﺍﯾﻨطوری ﺑﻐﺾ ﮐﻨﯽ. .
ﻣﯽ شه ﻣﻦ ﺑﮕﻢ ﺧﺪﺍﯾﺎ ؟
ﺗﻮ بگی: ﺟوﻥِ ﺩﻟﻢ...
ﻣﯽ ﺷه ﺑﯿﺎم پیشت؟
بیام و دیگه هیچوقت برنگردم...
دیدگاه ها (۳)

.

عشق ممنوعهرکی قبول داره بگه

به سلامتی پسری که پولهای مچاله شدشو آروم گذاشت جلوی فروشنده ...

سنگین کام میگیری رفیق !!! در سرمای خیابان به یاد کدام عشق......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط