یروز حتی فکرشم نمیکردم کنارمون نباشید اقا جان؛
یروز حتی فکرشم نمیکردم کنارمون نباشید اقا جان؛
انوقت بهمون خبر میدن که ده روز دیگه باید بیایم برای وداع؟ من هنوز نتونستم این داغ سنگین رو باور کنم چطوری اخه بایم برای خداحافظی ؟؟
اما حالا که شما شهید شدین و دستتون باز تر شده یه کمکی به این مردم مبعوث شده بکنید که توی این جنگ بتونیم انتقام خون پاکتون رو بگیریم و پیروز بشیم در مقابل شیطان های واقعی.!
اقای شهیدم سلام ما رو هم به سید الشهدا برسون...
انوقت بهمون خبر میدن که ده روز دیگه باید بیایم برای وداع؟ من هنوز نتونستم این داغ سنگین رو باور کنم چطوری اخه بایم برای خداحافظی ؟؟
اما حالا که شما شهید شدین و دستتون باز تر شده یه کمکی به این مردم مبعوث شده بکنید که توی این جنگ بتونیم انتقام خون پاکتون رو بگیریم و پیروز بشیم در مقابل شیطان های واقعی.!
اقای شهیدم سلام ما رو هم به سید الشهدا برسون...
- ۲۳۷
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط