به امید دیدار کاپیتان...

به امید دیدار کاپیتان...
دیدگاه ها (۰)

این حق کاپیتان نبود

هشتاد سال افتخار و قدمت و اصالت...هشتاد سال آقایی در فوتبال ...

فرقی نمیکنه اسمش استقلال باشه یا تاج

من اینجا ریشه در خاکم

"به امید دیدار، آرتور.."

paz

ما به شهیدمان نمی‌گوییم خدانگهدارمی‌گوییم به امید دیدار🌷💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط